ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μάθημα 23/05/2024
"Γνωριμία με το Πρόγραμμα "Scratch 3.0"
1) Άνοιγμα Scratch 3.0
- Γνωριμία με την παλέτα Εντολών
- Ορισμός των περιοχών
- Εργαλειοθήκη
- Περιοχή Κώδικα
- Σκηνή
- Αντικείμενα - Ήρωες
- Υπόβαθρο - Φόντο
1η Άσκηση:
- Εκκίνηση Εργασίας
- Κίνηση Ήρωα με χρόνο
- Ομιλία με χρόνο
- Αλλαγή υπόβαθρου
- Εισαγωγή 2ου ήρωα
- Εκκίνηση εργασίας 2ου ήρωα
- Αναμονή για την εκτέλεση της εντολής του πρώτου
- Ομιλία
- Προβολή Εντολών
2) Αποθήκευση Εργασίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου